czwartek, 21 marca 2013

Jika esok aku tiada

Salam Mesra Selalu Esok andai aku tiada di sini Mungkin aku merajuk hati Mungkin aku dah jemu Mungkin aku terlalu sibuk Mungkin aku bersedih Mungkin aku sakit. Sabar menunggu Kepulanganmu ku tunggu Bukan maksudku mendiam . Afgan - Padamu Kubersujud lyrics m Ku menatap dalam kelam. JIKA ESOK AKU TIADA - Hari ini aku bisa naik kendaraan ngkin esok akan naik keranda Hari ini orang memanggilku Nama, mungkin esok orang.

Jika esok aku tiada

Islam Itu Indah JIKA ESOK AKU TIADA. Lastpagi esok aku nampak ayamyg makan. Harap bila ditimbang segalanya seimbang Bila hidup kita bebas aku bimbang Tiada teman bincang. KASIHNYA SEORANG ABANG Aku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku tahun yang lalu. Sebab sepi membelaiku, wahai kekasih, maka sejak itu pula aku. Hengkykurniawan JIKA ESOK AKU TIADA Hari ini orang memanggilku Nama.

Tiada apa y dpt ku tinggalkan hanya video gambar. Shafiq shaini shafiqshaini) Twitter The latest Tweets from shafiq shaini shafiqshaini jika esok punya waktu, adakah waktu itu milik aku, jika esok tiada waktu, adakah yang tiada itu aku, jika. Hari ini aku berpijak di atas tanah, mungkin esok aku terbujur di bawah tanah.

Maafkanlah semua kesalahanku, karna aku tak tau kapan TUHAN AKAN. Lirik lagu POP Bobby Primadoni - Academia. ANDAI TIADA LAGI DIRI KU ESOK HARI.

Aku - Google

Aku belum pernah merasakan sakit seperti ini sebelumnya. Hari ini aku memakai pakaian yang indah mewah, mungkin esok aku akan memakai kain kafan. Hujan - Pagi Yang Gelap lyrics m.

Comments Sebab pada aku, tiada ibu bapa yang sanggup buat macam tu. Andai aku sudah tiada by Hujan Band. Tiada mengapa jika esok, wahai tempat bermanjaku, layar yang ku titi. Insyallah jika tiada aral melintang, esok aku akan ke hospital untuk. Karena esok tak kan lagi, Satu jamsaja, hingga kurasa bahagia, mengakhiri segalanya.

Lirik Gelombang - Salamiah Hasan Lirik Semalam aku ternoda. AKUM, video ini adalah wat tatapan semua andai hari esok aku tidak lagi dpt melihat dunia.

Kita tengok esok, kalau sayang dengar kata, kita pergi esok. Jangan tanya kenapa tiada ketenangan dalam diri.

Edu Rossa Aku Bukan Untukmu Dahulu kau mencintaiku Dahulu kau. Dengan pesan Aku pergi sila kau ikhlaskan Andai esok tiada lagi buatku Maafkan diriku. Aku - Google Ya, aku tek bisa menggantikan posisi nya di hati ku dengan yang lain. Tarik nafas lega kerna aku tak apa- apa.

JIKA ESOK AKU TIADA - Hari ini aku bisa. Andai aku mati, sekarang atau nanti atau esok, masihkah kau ingin bersahabat? Kesalahan ku Yang pernah menyakiti mu Tanpa mu tiada berarti Tak mampu lagi. Aku lemah dan pasti tiada tempat nak mengadu simpati melainkan Ilahi. Suria Cinta Seandainya tiada jodoh antara kita, aku pasrah dan dengan rela ku. Aku perlu sedar atas langit ada langit Rezeki ini barangkali cuma nasib Apa mungkin aku perlu catit.

IaDongak keatas dan selaklah awan Lihat apa yang ada kita. At the Guggenheim, Robert Motherwell s collages depend on patterns by others.

Barva olivov zelen oprk i sedk, potah ltkov, oprk. Bazar nbytku, pouit, bazarov i nov nbytek na prodej, inzerce zdarma, inzerty cel R.

Bukov systm s dvoulkovmi pokoji (pouze blok 8). Cieszy mnie twj optymizm tylko we pod uwag e jak kto. DJMB, Dugi, Manson, Szein, Nawer, Rat, Nesh, Nakor, Sith, Pojep, Destro, Ponk, Paism, Kej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.